středa 7. prosince 2016

Proč jsem znovu začala psát

Proč se tu vlastně takhle roztahuju.. Takových pokusů, co už stihlo proběhnout. Vytvořit si blog, deníček, foto blog, no až je to trošku smutný. Seznam mých pokusů je slušně dlouhej a seznam úspěchů v těch pokusech je krátkej tak, jak je seznam pokusů dlouhej. Vždycky je pro mě zábavný se pro něco nadchnout, a pak mě to nějak přejde. Jak si teda mám najít něco, co mě bude bavit, když mě to vlastně přejde ve chvíli, kdy mě to začne bavit.

Dneska (6.12. 2016) jsem jsem byla ve škole na konzultaci s bakalářkou. No jasně a stručně jsem až moc citově zabarvená na to, aby moje bakalářka působila důstojným dojmem. Sdělení profesorky znělo "Měla byste psát blog." No tak jsem tady. Slovo, který mě dostalo do bodu, kdy tu sedím a vymýšlím první řádky, je slovo KRÁSNĚ. Tak pro začátek celkem pozitivní, ne? 

Věta v bakalářce zněla → Problematika dětského stravování se dá krásně vyjádřit jednoduchou větou (...). A v tuhle chvíli jsem se stala citově zabarvenou. Ale tak jsem ráda, právě probíhá další z mých pokusů, uchytit se ve sféře psaní. Jinak teda studuju na vejšce Provoz a ekonomiku. Nicméně od mrňava jsem pořád něco psala. Můj první pokus o sepsání knihy, proběhl asi v době, kdy jsem se naučila psát. Veledílo neslo název "O kouzelné propisce." Doteď je ta "knížka" někde schovaná a říkalo se mi doma paní spisovatelko. No říkám knížka, protože to mělo tvrdý desky. No a kdo mohl tušit, že mě jedno slovo nakonec citově zabarví a já se tu budu vyjadřovat k mému umění z dob minulých. Za mlada, jak se říká.

Pak se mi doma po čase začalo říkat "Paní vedoucí" nebo "Paní ředitelko." Řekla bych, že v tuhle chvíli mi byla asi tužka malá a mě asi došlo, že je tu možnost mnohem rychleji chrlit na okolí svoje myšlenky. Tak jako rychlejší to je, to né že ne. Nicméně, zas kolik lidí má zájem poslouchat moje myšlenkový průtoky, který se (podle mnoha lidí) ze mě sypou neskutečnou rychlostí. Průtoky se sypou... Někdy mě prý ani nejde pořádně stíhat.. vnímat. A to jsem citově zabarvená .. Nechápu. Takže to vlastně asi bude pro všechny jednodušší, když zasednu .. no teď už ne za tužku, doba trošku pokročila ... Takže když zasednu za pc a budu to v tichosti chrlit sem.

Žádné komentáře: