středa 22. února 2017

Nemléko a World Vegan

Na dnešek jsem se těšila opravdu hodně. Moje těšení od rána bylo přerušeno na pár hodin přednáškami ve škole, ale pak jsem se mohla vydat za mým dnešním cílem. Je to právě asi měsíc, co jsem se dozvěděla o Nemléku. Sice jsem už dříve vídala, sem tam, fotky na Instagramu, ale nikdy jsem tomu nevěnovala takovou pozornost. Fotky vypadaly pěkně, ale nikdy jsem se pořádně nepodívala na to, o co se jedná.

Později mi kamarádka řekla o celém projektu bližší informace. Věděla toho hodně, protože slečnu, která za tímto projektem (spolu s jejím přítelem) stojí, zná. Ačkoli já znám jen Verču, která mi o tom projektu řekla, byl mi najednou o něco bližší a já si o něm začala zjišťovat ještě víc. Dostal se ke mě i jejich nový "makový" projekt na hithitu a pro mě bylo více než samozřejmostí tento projekt podpořit.



Jako první ze všeho, se mi hodně líbila lahvička, ve které se Nemléko prodává. Je krásně jednoduchá, jasně sděluje zákazníkovi to, co potřebuje vědět a mě se prostě na první pohled líbila. Ovšem při bližším zkoumání, o co tedy vlastně jde, zájem rostl ještě víc. Celá myšlenka Nemléka je prostě geniální. Neskutečně obdivuji, jak ti dva (Amálka a David) dokázali přijít na něco tak originálního. Když jsem jejich projekt podpořila, dostala jsem za odměnu a jako dík, kupónky na tři Nemléka.

Což je další věc, co mě pobavila. Ale v tom dobrém slova smyslu. Vyzvedávání odměn pro ty, kteří projekt podpořili, bylo vymyšleno fakt roztomile. A to mě přivádí k tomu, proč jsem se celý měsíc těšila, jako malé dítě, až dnešní den nastane. Dorazila jsem do World Vegan, kde na mě čekala obálka s mým jménem. Uvnitř jsem našla poděkování, pohled a tři kupóny na Nemléko. Vybrala jsem si IceCoffee, Vanilka a Makové. Dnes jsem si vyzvedla pouze IceCoffe a další dva kupóny si nechám na horší časy." Abych se měla pořád na co těšit. Celý projekt je takový hravý, vtipný, jednoduchý a zároveň promyšlený. A mě se tohle prostě líbí! :) 

No, a když už jsem byla ve zmiňovaném Wold Vegan, prošla jsem se po obchůdku a zjišťovala, co nabízejí. Odnesla jsem si odsud kromě Nemléka, ještě bazalkové chipsy a Zelenou kávu. Co se týče těch chipsů, nejsou špatné. Nicméně mi chuťově, spíš než bazalku, připomínají škvarky. Což mi nějak nevadí, protože ty já mám ráda. A ségra vegetariánka, se po nich mohla utlouct. Zelená káva s příchutí kokosu mi chutnala moc. Jakožto milovník kokosu jsem plně spokojena. :) 


A proč jsem z toho Nemléka tak vyřízená? Já vlastně ani nevím. Zaujal mě design, marketing a chuť. Třešničkou na dortu je už jen to, že se jedná o mladý pár, který má nápad a realizuje ho. Co může být krásnější, než si plnit své sny? Takovýhle lidí, co se toho nebojí, by mělo být víc. Já osobně si z nich beru příklad, že to prostě jde. A ještě musím dodat, že ten pohled mě rozesměje vždycky, když se na něj podívám. To je prostě něco skvělýho. 😂








Žádné komentáře: