sobota 25. února 2017

Tmavé kruhy pod očima a galvanická žehlička od NuSkin

Tak se jdu opět vypsat z jednoho ze svých „dramatických“ problémů. Sice jsem to dala do uvozovek, ale pro mě to v podstatě fakt problém je, takže to jen pro vysvětlení. Ačkoli bude začátek znít jako čistě dámský článek, v závěru ho určitě ocení i pánská část. Jsem typ člověka, co má hodně světlý typ kůže, jsem blondýna a mám modré oči. Což s sebou samozřejmě, v určitých oblastech, nese drobné komplikace. Nevím, jestli následující problém řeším jen já nebo se vyskytuje ještě někdo, kdo tohle zažívá, ale já bohužel nikoho takového nemám, tedy nemám to s kým sdílet.

Odjakživa mám tmavé kruhy pod očima. Není to nedostatkem spánku, protože se snažím spát alespoň sedm hodin denně. Naučila jsem se i pravidelně, v průběhu dne, pít vodu. Dodržovat pitný režim u mě byl opravdu velký problém, dokud jsem prvně neomdlela. Takže i nedostatek vody se dá v tomhle případě, co se týče kruhů pod očima, vyloučit. Vyzkoušela jsem i všelijaké vitamíny a sirupy, které by mi měly dodat potřebné živiny a tím mě zbavit kruhů. Bohužel ani tohle nepomohlo. Okolí očí jsem si mazala všelijakými očními krémy a séry, ale většinou to skončilo nepěknou vyrážkou. Takže se mi zdá, že se mých kruhů pod očima asi nikdy nezbavím.

Jenže to pro mě znamená, že se musím malovat. Minimálně, když jdu do práce a do školy. Člověk si sice může říct, že si hraju na dámičku, což je možná pravda, ale opravdu jsou mi nepříjemné ty soucitné pohledy okolí. Vypadám, jako bych měla dva monokly pod očima nebo jako bych celou noc pila a pořádně se nevyspala. Samozřejmě ani jedno není pravdou, ale vysvětlete to lidem kolem mě.

Zakrývám si tedy moje „povedené“ fialovo modré kruhy už dlouhá léta. V létě je to jednodušší o to, že je můj obličej celý posetý pihami a kruhy díky tomu nejsou tolik výrazné. Ovšem v zimě musím používat i make-up. Jsem tak vybledlá, že vypadám, jako bych umírala. Make-up nemám moc ráda, v létě si užívám, že ho nemusím vůbec používat, ale takhle na zimu se bohužel nedá svítit. Věřte mi to nebo ne, ale mým snem je, nemuset se VŮBEC malovat. Ono mě to baví, pokud mám čas a s tím spojenou náladu. Ale když ráno chvátám do práce a jsem ráda, za každou minutu, tak bych se toho malování nejraději zbavila. Což bohužel není možné, v práci jsem denně v kontaktu s lidmi a musím vypadat jako člověk.

Co je ještě horší, v místě kruhů pod očima, mám celkem viditelné vrásky a to mi je 23. Takže tuhý korektor pro mě není řešením. Musí se jednat o korektor tekutý, který nezalézá do vrásek. Jenže těch je na trhu k sehnání opravdu málo. A pokud už korektor splňuje požadované vlastnosti, jedná se spíš o tu dražší variantu. Takže to znamená hodiny strávené u stojanů s dekorativní kosmetikou a pečlivé vybírání toho správného. Nemluvě v zimě o volbě vyhovujícího make-upu. Leze to do peněz, žere to čas ani to v celku nevyřeší.

Ovšem v nedávné době mi známá nabídla možnost vyzkoušet od společnosti NuSkin galvanickou žehličku. Ona se této značce věnuje na profesionální úrovni, tak jsem si nechala ráda poradit a přístroj jsem si zakoupila. Už od počátku jsem k tomu přistupovala trošku s rezervou, protože mi opravdu doposud ještě žádný výrobek nepomohl.  Ovšem právě kvůli tomu jsem se přiklonila k alternativní cestě přístroje. Opravdu jsem v situaci, kdy jsem ráda, za jakoukoli možnost k vyzkoušení, která by mi třeba pomohla.


Když jsem galvanickou žehličku poprvé vyzkoušela, nestačila jsem se divit. Pleť byla pěkně vyhlazená a vrásky pod očima se zmenšily. Po pravidelném používání vrásky opravdu ustupují. Protože mám pleť mladou, zase takový výrazný rozdíl na mě okolí nepozná, ale já ho cítím. Kruhy pod očima vyloženě nezmizely, ale vrásky se mi díky této žehličce krásně vypínají a pro mě je pak mnohem jednodušší kruhy zakrývat. Zároveň mám hodně výrazné vrásky na čele a mimické vrásky kolem úst. Ty vrásky na čele taky vzhledem k mému věku absolutně nechápu, ale svěřuju je do péče právě galvanické žehličce.



Dalším plusovým bodem bylo to, jak si poradila s mými pupínky.  Čas od času se mi na obličeji vytvoří akné. Někdy víc, někdy míň. Když jsem poprvé přejela žehličkou po pupíncích, cítila jsem, že se něco děje. Že dochází k nějaké reakci, protože to trochu štípalo. Když jsem proces galvanizace ukončila, pupínky byly opravdu méně zarudlé a daly se okamžitě na ústup. Takhle rychlý účinek na ně neměla ani kyselina salicylová, kterou jsem ve formě gelů, hojně využívala, ve chvílích pupínkové krize. A v neposlední řadě mě prostě baví s tímhle přístrojem manipulovat a dělat si svoje domácí lázeňské chvilky. Když je den plný stresu, tak si večer zapnu žehličku a užívám si svou malou obličejovou masáž.




Nemá to znít jako reklama, o což se samozřejmě vůbec nejedná. Spíš se tím vypisuju ze svého problému, a pokud existuje opravdu někdo, kdo má stejný problém jako já, třeba tímto článkem mohu pomoci nebo inspirovat. J

P.S.: K samotné galvanické žehličce jsem měla ještě přiložené další nástavce, které umožňují i jiné procedury, kromě té, jsem právě popisovala. A taky tahle stříbrná taštička, na úschovu, když někam jedete. :)




1 komentář:

Marta řekl(a)...

Já se s nimi potýkám také. Bohužel tedy jen dlouhý šlofík nezaručí, že se kruhy a váčky pod očima opravdu neobjeví. Na jejich vzniku se podepisuje nezdravá strava, dědičnost, stres ale i zanesený organismus či nejrůznější onemocnění. Nemáte prosím zkušenost i s touto možností odstranění kruhů pod očima?