úterý 13. prosince 2016

Špičky, paty, bláto

Další z nepochopitelnejch problémů. Neříkejte mi, že se to nikomu neděje.
Na podzim nosím ráda kotníkový boty. Obyčejný hnědý nebo černý. Bez nějakýho vzoru.9034320805918_1623611590_2_606090.png.jp Letos jsem si musela pořídit nový a nahradit jima moje, tak dlouho oblíbený, hnědý kotníkový boty. Jenže letos už toho na mě bylo nějak moc, co se týče těhle bot. Začala jsem mít podezření, že něco není úplně v pořádku..

Ve svých nových, černých botách, jsem si to kráčela prvně ven. Sotva jsem vyšla z bytu, prohlížím si ty boty, zatímco jdu a nestačím se divit. Úplně okoplá špička. To jako pardon, ale .. JAK?! Teprve jsem vyšla ven a opravdu se mi nepodařilo ještě zakopnout. Kdybych zakopla, tak bych se začala slušně nenávidět a toho bych si všimla.

Pomalu mi začalo docházet, že tohle se mi děje pořád. Asi všech bot. U těch hnědých bot jsem měla to samé. Ovšem tam můj problém pravděpodobně teprve začínal, tak jsem tomu nevěnovala plnou pozornost. Šla jsem po stopách okopaných bot a dobrala jsem se k neuvěřitelnýmu závěru. Já to mám fakt na všech botách?!

Vytáhnu baleríny a hned mě vítala okoplá špička. Na tom samém místě. Vytáhnu pantofle, to samý. No, ještě pantofle prostě. Kde mám venku prsty. To bych si snad všimla, že jsem si ukopla palec a mám odřený boty. Začínám mít troch podezření, že mi to tam ošoupává někdo doma, schválně. Jako já fakt nezakopávám tak, abych měla ty špičky bot tak tragický. Nehledě na to, že je mám věčně zapatlaný, jako bych denně chodila z domu do centra před pole. Když se dívám na boty ostatních lidí, tak je mají docela čistý a neokopaný. 

Jako nejsem blbá, ty boty si doma pak umeju a vycházím opět s čistejma ven. Neřeknu za deště, to se ty boty zašpiní. Ale proboha, když je sucho?! Jak fakt asi tak nemožná, že si prostě neuvědomuju to, že zakopávám a chodím skrz bláto. Další divná věc na tom je ta, že chodím přes paty. Teď jako to rozumně vysvětlit. Myslím tím, že opravdu neúmyslně dupu. Jsem malá jak nevím co, ale při chůzi nadělám bordelu, že to nepochopíte. Takže kdybych chodila přes špičky, tak se asi ještě nějak problém s okopnutím dá vysvětlit. Takhle ale ne.

Což mě přivádí k další věci. Když prší nebo je bláto a já jdu ven, děje se mi za chůze zase divná věc. Vždycky pak přijdu někam dovnitř a na lýtkách mám kapky od bláta. Pomalu abych si pořídila blatníky. Zacákaný to mám až ke kolenu (myslím si ke kolenu ze zadu) pomalu a fakt nepochopím, jak to dělám. Dobrý no, chodím přes paty a dupu, ale to snad neznamená, že mi voda ze země stříká pomalu až na kolena. Světovej problém..

Žádné komentáře: