neděle 8. ledna 2017

13 vadí mi

13. vadí snad stačí. Nevím proč, ale divností se mi podařilo nakupit mnohem víc, než věcí, co mi vadí.
1. Vadí mi, když mi ráno nejdou učesat vlasy. Myslím tím tu část co je vzadu, nahoře na hlavě. Když tam je pak takový to rozleželý vlasový místo. To si radši udělám ,,messy bun" a jdu. 

2. Vadí mi, když si vedle mě někdo v tramvaji sedne tak, že se mě dotýká stehnem. Nebo si hledá něco v kapse u bundy a naplácne mě tou vytrčenou rukou na sklo.

3. Vadí mi, když někdo v mém okolí neustále popotahuje.

4. Někdy mi vadí můj vlastní hlas. Kolikrát pak raději dlouho mlčím. Ale ve chvíli, kdy mi vadí můj hlas, mám nezastavitelnou náladu k mluvení. Tak je to potom těžký. 

5. Vadí mi lečo a játra.

6. Vadí mi, když si někdo prokřupává klouby. 

7. Vadí mi sahat na vatu. To fakt nezvládám.

8. Vadí mi, když se celej den těším na nějaký jídlo domu a když přijdu, tak tam není. Protože mi ho někdo snědl.

9. Vadí mi, když mi nejde zastavit škytavka. 

10. Vadí mi, když má někdo potřebu vystupovat z metra už za jízdy uprostřed tunelu. 

11. Vadí mi, že mi často vadí hodně věcí. 

12. Vadí mi, když se říznu do prstu papírem.

13. Vadí mi, že se mi občas při polykání prášku, ten prášek zasekne v krku a nechce pokračovat dolů.

Tak hezký den! :) 

Žádné komentáře: