úterý 10. ledna 2017

Pojďme se usmát :)

Netvořme neustále jen kulturní a jiné hodnoty, protože to po nás společnost žádá. Pojďme se prostě chvíli bavit, jen tak. Vždyť to je fajn. A kupte si izolepu.
Dneska mi bylo naznačeno, ač nepřímo a patrně i neúmyslně, že věci, které tu vytvářím (no počkat, ono se o tvorbu vyloženě nejedná, spíš jen tak plodím)/ plodím, nemají žádnou hodnotu. Ať kulturní, filosofickou, psychologickou, literární -  what ever. Přemýšlela jsem nad tím a došla jsem k závěru, že tohle tvrzení je pravdou. 

◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘

Opravdu nejsem vystudovanej spisovatel a moje názory nemají politickou nebo náboženskou hloubku/vizi. Dělám tu pravděpodobně hodně chyb a plácám spisovnost a nespisovnost do jednoho "článku." Netvořím ani literárně významnou poezii nebo jiný druh známé literatury. Nezabývám se tu problémy, kterých už je (podle mého názoru) na světě beztak přehršel. Politice nerozumím, ačkoli jsem prošla jedním semestrem politologie, nezanechalo to ve mně žádnou politickou stopu. Náboženství nerozebírám, každý má přece právo na svoje. A jak je známo, rozebíráním těchto témat po většinou vznikají ty největší hádky. Taky tu neřeším konflikty různých druhů a původů. Nevypisuju tu ani svůj dojemný životní příběh.

◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘

Došla jsem k závěru, že je fajn na chvíli neřešit problémy, který nás neustále obklopujou. Co je špatnýho na tom, vyjádřit  se k tomu, jak mi dneska chutnalo kafe. Ukázat druhým, jak si vedu diář nebo jaký postoj mám k šedivýmu, mlhavýmu počasí. Pojďme na chvíli řešit nesmysly. I když nesmysl taky není to správný slovo. Pojďme řešit to, co se nám přihodilo vtipnýho, zarážejícího, divnýho. Hledat ve svých dnech něco, co můžeme druhým říct. A co druzí můžou říct nám. Jak se měl každý z nás v práci/ve škole. Kdo prošel hlubokou louží a má díru v botě. Komu se povedlo, jak v průběhu dne ztrapnit. Sice nevytvářím žádnou uměleckou hodnotu, ale ráda bych přinesla lidem úsměv nebo jen maličkej útěk od běžný reality novin a televizních zpráv a problémů a hádek.

◘ ◘ ◘ ◘ ◘ ◘

Mysleme na to, že restart a izolepa vyřeší všechny problémy na světě. 
Tak se pojďme usmát a říct si, jak se máme. :)

Žádné komentáře: