pátek 13. ledna 2017

Saloos - pomocník při stresu

Takový ty malý radosti, který Vám zlepší nebo jen tak prozáří den. Někdo může říct, že jde o zbytečný materialismus, ale proč si prostě nedělat maličký radosti. Třeba za odměnu, že se nám něco povedlo. Nebo jen tak, abychom se motivovali k nějaký činnosti. Tyhle ještě ke všemu dokážou krásně posloužit.
Když už jsem se vyjádřila k organizování mého diáře, je tu další věc, která mi pohádá být v pohodě. Některé z následujících produktů mi pomáhají při učení nebo prostě třeba jen ve chvíli, kdy se potřebuju trošku zklidnit a nad něčím přemýšlet. Nejedná se o žádné léky, jde čistě o přírodní produkty, které ještě ke všemu, nádherně voní.

Přišla jsem na to opravdu nedávno, když jsem k Vánocům dostala pár voňavých kousků kosmetiky. Vůně mám ráda a tím teď nemyslím vyloženě parfémy. Vyhledávám neustále něco, co mi krásně voní. Můžou to být krémy, spreje, osvěžovače vzduchu, vonné tyčky, svíčky, no prostě cokoli, co je voňavé. A tak se stává pravdou to, že některý vůně ve mně dokážou vyvolat určitou náladu. Některý mě opravdu uklidní, že se mi pěkně učí. U některých ráda usínám a u některých vůní se cítím sebevědomě (tady se jedná spíš o parfémy). Těma se ráda obklopuju, když jdu třeba na zkoušku.

Začínám tedy trošku věřit tomu, že aromaterapie může být účinnou metodou léčby různých problémů. A tím slovem „začínám“ myslím to, že jsem se o tenhle obor nikdy hlouběji nezajímala. Jen mě to tak napadlo, když jsem přemýšlela nad tím, co ve mně kolikrát vůně dokáže vyvolat.

Takže zpět ke zmiňovaným Vánocům. Dostala jsem pod stromeček pár produktů od firmy Saloos. Nikdy jsem si tuhle kosmetiku nekoupila, ačkoli jí u nás v DM míjím prakticky při každé návštěvě. Upřímně moc jsem nevěděla co s tím a nikdo v mém okolí ji nepoužívá, tak jsem neměla ani žádné ohlasy. Ovšem Ježíšek se opravdu vytáhnul, překvapil mě a udělal mi radost! Na internetu jsem se o téhle firmě dočetla, že vyrábí jedině přírodní kosmetiku a podporují ekologické hospodářství.

Nejsem vyloženě člověk, který by šel a kupoval si jen bio produkty a potraviny. Je příjemný při nákupu samozřejmě zjistit, že se jedná o bio, ale principiálně to nevyhledávám. Ovšem vzhledem k tomu, že v současné době píšu bakalářku zabývající se bio potravinami, všímám si tedy označení bio mnohem víc, než kdy dřív.

No a právě kouzlo přírodní kosmetiky je v tom, že nikde není cítit žádná přehnaná parfemace. Žádná chemie. Kolikrát se mi stalo, že produkt sice pěkně voněl, ale vysušoval nebo štípal. Prostě dělal neplechu, kde se dalo, právě třeba kvůli tý chemii. Teď netvrdím, že to tak mají všechny produkty, jen u některých to bylo opravdu výrazně poznat. Tak jsem se s radostí pustila do využívání jednotlivých produktů.


Saloos bioKarité balzám na rty
Produktů pečujících o rty mám nespočet. Nacházím je ve všech kapsách, kabelkách a šuplících. Proto mi udělal radost další přírůstek do mé sbírky. Taky vzhledem k četnosti používání všelijakých balzámů si dovolím říct, že se trošku v téhle oblasti orientuju. Nevím, jak jsou na tom ostatní, ale já si po otevření nového produktu v prvé řadě přičichnu. Totéž jsem udělala i u tohohle balzámu. Voní příjemně po bylinkách, po přírodě. Což samozřejmě někomu nemusí vyhovovat. Nicméně já tedy nejen že ho používám na rty, tak k němu neustále čichám.
Hned po vůni si člověk všimne konzistence. Balzám je stlačený v kalíšku. Tady už bude mít podle mého názoru, mnoho lidí problém s nanášením na rty. Musíte kroužit prstem uvnitř kalíšku a následně nanášet na rty. Hodně lidem opravdu tento postup vadí, a proto upřednostňují balzámy v tubičkách nebo klasické vysouvací. S tímhle já nicméně problém nemám, takže jsem spokojená. 
 

 



Saloos bioKarité balzám na nehty
Moje nehty jsou kapitola sama o sobě. Neustále se mi lámou, lak na nich nevydrží ani jeden den nepoškozený a zkrátka nevypadají zdravě. Proto jsem se uchýlila ke gelovým nehtům. Dělám si je většinou sama, v pohodlí domova. Pokud nemám ovšem moc času na vlastní tvorbu, ráda navštěvuji studia, kde se o mé nehty postarají. Právě během zkouškovýho. Takže i tenhle produkt se mi krásně hodí do mé sbírky péče o nehty. Používám ho na kůžičky a následně i na odrosty nehtů. V zimě se sice nehty na nohou moc nepochlubím, ale balzám nanáším i na nehty na nohou.
Konzistence je podobná, jako u balzámu na rty. Možná je o maličko řidší. Opět stlačeno do malého kalíšku a nanáší se prstem. Vůně je trochu silnější, ale opět krásně bylinková. Taková povzbuzující. V průběhu psaní k balzámu opět čichám, jak blázen, ale nemůžu si pomoct.
                 
  

Bio kokosová péče – Čokoláda
Tady bych se nejraději místo psaní o produktu, pustila do jeho snědení. Moje klasický přičichnutí nebylo po otevření ani třeba. Hned mě ovanula nádherná vůně kokosu a čokolády. Jako bych otevřela pytlík kokosek. V krabičce se tedy nachází kokosový olej, ovšem v pevném skupenství. Když si ho naberete na prst, krásně se rozpouští a uvolňuje ještě víc tu nádhernou vůni. O tom se úplně píše samo, protože jako milovník kokosu tohle opravdu ocením. Ruce po něm nádherně voní, a protože jde o olej, jsou krásně hydratované. V oblasti obličeje, to samé. Dá se nanést kamkoli po celém těle a dokonce jsem se dočetla, že funguje i na vlasy. To jsem ještě nezkoušela, ale i to mám v plánu.
No, a abych to nebyla já, protože mi tenhle produkt voněl tak, že jsem měla chuť ho sníst, tak jsem i tohle vyzkoušela. Nebudu lhát - opravdu to chutná jako kokosky. :D Vzhledem k tomu, že na obalu je značka – Vhodné pro děti -, neměla jsem strach, že po konzumaci se v nejbližší době dostaví nějaké problémy. Taky že se nedostavily, ale už ho používám opravdu jen pro oficiálně stanovené směry použití.
 
 

Litsea Cubeba – Natur aroma airspray
Na obalu se píše – antidepresivní účinky odstraňuje únavu a stres, navozuje pocit dobré nálady, aktivuje myšlení,… Jakožto nervák, stresař a histerka, tohle oceňuju opravdu ze 100%. Jen co otvírám učení, stříkám to všude po pokoji, a kdyby to bylo možný, vystříkala bych s tím i místnost, kde se píše zkouškovej test. Možná i tramvaj po cestě do školy.
Vůně je citrusového nádechu. Díky té svěžesti se člověk opravdu cítí probuzenější a mě se opravdu učí líp, když to kolem mě tak krásně voní. Po chvíli sice už moc necítím, ale možná je to i tím, že si nos na tu vůni po čase zvykne a už jí tolik nevnímá. Ovšem, není problém přeci stříknout do vzduchu znovu.

Argan Revital - Hydrofilní odličovací olej
Dekorativní kosmetiku používám už nějakou řádku let a k tomu nezbytně také patří i odličovací a pečující kosmetika. Vyzkoušela jsem hodně odličovacích krémů. U těch jsem měla problém, že většina z nich mi ucpávala póry a spíše než k užitku, byly k vyhození. Ovšem našli se i produkty, které čistily bez problémů. Dál jsem vyzkoušela i různé druhy micelárních vod. U těch mi zase přišlo, že neodličují kompletně a jsou lepší spíše až na konec odličování, takový závěr kompletního čištění. Oleje jsem nikdy nepoužívala, protože jsem se (mylně) domnívala, že mi zanesou póry ještě víc, než krémy. Opak je pravdou, tento olej krásně smyje řesenku i make-up. Stačí nanést malou kapu na vlhký odličovací tampónek a olej už dělá zázraky. Samozřejmě opakovaná dávka oleje závisí na množství naneseného makeupu. Mě stačí dva tampónky o dvou kapkách. Jeden na smytí make-upu a druhý na dočištění.





Tak se mějte hezky, hoďte se do klidu a třeba jsem Vás tímhle inspirovala! :)

Žádné komentáře: