čtvrtek 5. ledna 2017

Síla davovýho nákupu

Pítko s brčkem a víčkem. Pokud jsi línej nešika, ideální. Pozdní objev krás moderního člověka.
Často se dostávám do situace, kdy se objeví nějaká věc v obchodech a je děsně v módě. Všichni si jí pořizujou, mluví o ní, fotí si jí, no prostě tím žijou. A mě než vlastně dojde, že to je hezká věc a proto si jí lidi asi kupujou, je to všechno pryč. Už se o tom nikdo nebaví. Už nikdo nepřidává fotky. Všem už je to jedno a zase se mluví o nečem jiným. V tu chvíli nastupuju já a kupuju si tu věc. S tím, že to je fakt bomba. Ale nikoho už to nezajímá, protože už dávno vyšla z módy. Trošku mi to trvá no. Ale tak dá se to nazvat celkem osobitým stylem. Ono je dobrý si všechno nějak kvalitně oargumentovat. 

Situace ohledně sklenic s víčkem, brčkem a uchem vznikla podle mě někdy v létě. Když se začaly dělat smoothie a všechny takový ty letní supr limonády.Tak jsem si říkala, no je to moc pěkný (tentokrát mi to došlo okamžitě). Dokonce mi v tom i v restauraci přinesli limču. To bylo radosti. Nicméně nekoupila jsem si to. Říkala jsem si, mám doma svoje pítko od Kofoly, taky skleněný, taky s ouškem, není třeba. S nadšením jsem ale na fotky ostatních koukala, upřímně jedná se o opravdu velkou roztomilost a vtipnej nápad.



Ovšem stal se zázrak a já letos k Vánocům tohle pítko dostala. Načež se stalo se to, že Kofola ustupuje do pozadí. Je mi to líto, ale tohle má opravdu svoje výhody. Už jenom to, že není třeba to zvedat k puse, když něco dělám. Stačí si jen sosnout z brčka a jedeš dál. Jako je to trošku přehnaný, neříkám, že ne. Další věc je, že mám asi nějakej novorozeneckej syndrom. Celý dny chodím s tímhle pítkem v ruce, s brčkem v puse a piju. Samozřejmě to nese výhodu toho, že můj pitnej režim odjakživa za moc nestojí a tahle vychytávka se mi o něj stará sama. Ani nevím jak. A že to má víčko, už je opravdu jen třešnička na dortu. Protože moje nešikovnost nezná mezí. 

Tak už se zase těším, co nám obchody dovalí za novinky. Kdy se zvedne dav a hromadně si to vyfotí už v ochodě, aby byli mezi prvníma. A já si pro to třeba dojdu, až to šílenství opadne. A třeba si vzpomene zase Ježíšek. Tak se mějte! :) 



P.S.: A proč je na tý fotce i svíčka? O tom třeba příště. :)

Žádné komentáře: